Реклама на транспорті


Реклама на транспорті - один з найпопулярніших видів масової реклами, вона має низку переваг.

- Багаторазовий (постійний) характер використання – нанесена на транспортний засіб, вона може бути там не один день;

- Ефективність у порівнянні з іншими видами зовнішньої та внутрішньої реклами – транспортний засіб із зображенням реклами постійно знаходиться в русі, що дає можливість довести рекламну інформацію до якомога широкого кола споживачів.

 

Реклама на транспорті класифікується на три види:


1. Внутрішні рекламно-інформаційні модулі, розміщені в салоні транспорту. 
Даний вид реклами є надзвичайно ефективним і досить дешевим беручи до уваги кількість щоденних контактів. Салонна реклама працює з однаковою ефективністю в усіх видах громадського транспорту: трамвай, тролейбус, маршрутні таксі, поїзди. 

2. Зовнішні рекламні плакати, розміщені на бортах транспортних засобів. 
Розмір рекламної поверхні у цього виду реклами набагато більший, ніж у будь-якого іншого рекламоносія. В залежності від вибору маршруту транспортного засобу можна обмежити рекламну кампанію межами одного району або охопити все місто, створивши відчуття глобального промоушену. У Вас є можливість вибору своєї цільової аудиторії, розміщуючи рекламу на маршрутах, що проходять через елітні, спальні або промислові райони міста. 

3. Брендування корпоративних машин.

 
Перевагою цього виду реклами є:

- разова оплата;

- економія на оренді, ваш транспорт – це безкоштовна і вигідна площадка для розміщення реклами.

Розміщення реклами на автомобілях підприємства позитивно позначається й на загальному іміджі компанії. 


4. Розміщення реклами на брендмобілях. 
Брендмобіль – це реклама, яка постійно перебуває в центрі руху цільової аудиторії. Цей вид реклами пропонує Вам індивідуальний підхід в питанні адресної програми. Завдяки правильному та індивідуально розробленому маршруту Ви зможете протягом дня слідувати за своєю цільовою аудиторією, привертаючи увагу яскравим сюжетом та звуковим супроводом.